Miele

Mielen kuljetusvakuutus -ohjeet

Tavaran vastaanotto 

Tarkista, että lähetys vastaa lähetyslistan tietoja. Tarkista kaikki tuotteet. Jos pakkauksessa on vaurio, tavara on tarkistettava heti, kirjattava rahtikirjaan ja pyydettävä kuljettajan allekirjoitus.

Jos pakkaus on ehjä, tavara on tarkistettava ja mikäli tuotteessa on vaurio, reklamaatio on tehtävä rahdinkuljettajalle kirjallisesti 7 pv sisällä. Tämän jälkeen saapuvat reklamaatiot eivät kuulu enää kuljetusvakuutuksen piiriin.

Kuljetusvakuutus on voimassa rahtikirjassa näkyvään osoitteeseen.

Jos toimitus menee suoraan loppukuluttajalle, vastaanottajan on noudatettava ohjeita ja reklamoitava vaurioista kirjallisesti 7 pv sisällä. Pyydämme huomioimaan tämän laitteita myytäessä. 

Reklamaatiot rahdinkuljettajalle:

lähetä reklamaatio osoitteella claims.fi@dbschenker.com ja kopio viestistä Mielelle osoitteella asiakaspalvelu@miele.fi

Korvausanomus

lähetä korvausvaatimus Mielelle osoitteella asiakaspalvelu@miele.fi

Liitteet

Korvausvaatimuksen liitteenä tulee toimittaa kopio kirjallisesta reklamaatiosta rahdinkuljettajalle (jos ei tullut jo kopiona aiemmin), kauppalaskun numero, rahtikirja, valokuva vaurioituneesta laitteesta sekä kuvaus vahinkotapahtumasta, mahdollinen kirjeenvaihto sekä tiliyhteystiedot.