Huolto- ja asiakastyytyväisyys

Erinomaista asiakaspalvelua

Ammattimaista asiakaspalvelua

Mielen asiakaspalvelun ja huollon laatua seurataan säännöllisesti asiakaskyselyillä. Tämä koskee niin tuotteitamme kuin teknistä palveluammekin.

Asiakastyytyväisyyskysely

Näin asiakkaat meitä arvostavat

Asiakkaidemme kokemukset ja mielipiteet ovat meille erittäin tärkeitä. Kehitämme toimintaamme jatkuvasti ja tästä syystä pyydämme asiakkailtamme palautetta.

Näin asiakkaat kuvailevat Mielen asiakaspalvelua:

"Asia hoitui: nettilomake+puhelu+sähköposti, erittäin tehokkaasti. Tuollaista valintaa tässä kyselyssänne ei oikein ole, mutta koin tuon ketjun yhtenä ja samana asian hoitona. Kiitos kuuluu Kirsikka Latomäelle."

"nopeaa ja asiantuntevaa palvelua ensin professional puolelta Janne Kilven taholta ja sen jälkeen tiskarin asennusvaraus asiakaspalvelun kautta, kiitos nopeasta palvelusta t. Marianne"

"Erittäin nopea toimitus. Kiitos!"

"Kiitos Jennille ystävällisestä ja nopeasta palvelusta!"

"Olette ainakin tähän asti osoittaneet aivan erinomaista palvelua, kiitos siitä! On varmaa, että suosittelen tutuilleni Mielen tuotteita, koska tuoteet ovat kestäviä ja palvelu loistavaa! KIITOS!"

"Täydellistä! Muistissa ovat ajat jolloin varaosat olivat vain valtuutettujen merkkihuoltojen takana. 10points!"

"Suuret kiitokset mahtavasta asiakaspalvelusta! Viesteihini vastattiin nopeasti ja ongelma selvitettiin. Harvoin toimii palvelu näin hyvin.
Välitättehän kiitoksen myös tekniselle asiantuntijallenne Jaakko Kinnarille."

"Asiat toimii teillä hyvin. Kysyn taas neuvoa kun aihetta tulee, onneksi Mielen kohdalla hyvin harvoin."

"Erittäin asiantunteva ja ystävällinen naishenkilö puhelimessa. Osasi opastaa ja hänen neuvoilla sain pyykinpesukoneen kuntoon. Kaunis kiitos :)"

”Kiitos taas hyvästä ja joustavasta palvelusta. Ongelmanratkaisukykynne on omaa luokkaansa ja erottuu edukseen vaikka sitä vertaisi yli toimialan. Mahtavaa, ja onnittelut siitä.”

”Asia hoidettiin hienosti, meillä Miele edelleen ensimmäinen vaihtoehto kodinkoneita hankittaessa :-) ”

”Asiakaspalvelunne oli juuri todella niin hyvää kuin Expert Seinäjoen myyjä meille kehui. Asiakaspalvelija oli ystävällinen ja asiantunteva. Kiitos ”

”Kiitos! Mielen laatu näkyy niin asiakaspalvelussa kuin tuotetakuussakin! ”

”Tavara oli kallis, samoin kuin sen rahti-hinta. Mutta olin tyytyväinen asiakaspalveluun.”

"Kiitos hyvästä palvelusta ja aiomme vierailla Vantaan galleriassa”

"käytin huoltopalvelua ja ostin koneen galleriasta konetta ostaessa voisi olla pienimuotoinen käyttöopastus hyvä antaa muuten toimiva asiakaspalvelu samasta numerosta saa tarvittavan"

"Oli huono aamu, mutta soittaessani asiakaspalveluun sain niin hyvää ja ystävällistä palvelua, että huono tuuli meni ohi. Ja todella nopeaa varaosapalvelua. Sain tilaamani varaosan jo heti seuraavana päivänä. Iso kiitos.
Jäi oikeen hyvä mieli, kun asia tuli kerralla kuntoon! Kiitos siitä!
En itse ollut yhteydessä, vaan minuun otettiin yhteyttä puhelimitse ja palvelu oli erinomaista
Lämmitti mieltäni, kun sain hyvät neuvot, joiden avulla sain itse hoidettua astianpesukoneemme kuntoon, kiitos!
Imurini verkkojohto oli korjattavana. Soittaessani, henkilö, joka vastasi puheluuni oli erittäin ystävällinen, kertoi mitä korjaus tulee maksamaan ja auttoi noudon saamiseksi. Toinen asiakaspalvelija toi minulle imurin kotiin, koska minulla ei ollut mahdollisuutta olla kotona kuljetusaikoinanne. Todella hyvää ja ystävällista asiakaspalvelua !! :-)"

"Soitin tänään klo 10.10 asiakaspalveluunne pesukoneeni ongelman vuoksi. Sain nopean, ystävällisen, asiantuntevan palvelun! Korjasin koneeni ongelman hänen avustuksellaan. Lämmin kiitos loistavalle miespuoliselle asiakaspalveluhenkilölle!"

"Pitäkää sama ote niin menestytte jatkossakin"

”Kaikki kodinkoneeeni, imuria myöten, ovat Miele-merkkisiä ja niihin e n ole koskaan joutunut pettymään! Asiakaspalvelu 10+”

”Kiitos! ”

”Kiitos : pölynimurin osien onnistunut löytäminen, etsimisen herätteenä Hesarin mainos!”

”Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen verrattuna muutamaan muuhun yritykseen, joissa ollaan joustamattomia ja ehdottomia. Pikkutapinkin saan maksutta, selitettyäni miten se rikkoutui.”

”Asiakaspalvelu O.K. mutta kun jääkaapin kahva hajoaa 4 vuoden jälkeen niin Miele ei olekaan jääkaappien Mersu”

”Erinomaisen asiantuntevaa puhelintukea”.

”Täytyy sanoa, että palvelu oli loistavaa: 1. Puhelimeen vastasi IHMINEN 2. Asia hoitui suoraan hänen kanssaan 3. Asiakaspalvelija oli erittäin ystävällinen ja innovatiivinen (esim. lähetti varaosakuvaston sivun sähköpostilla, jolloin puhelun aikana voitiin varmistaa oikea osa) 4. Jakelusysteemi on erittäin toimiva, eli voi valita R-kioskin mihin osa lähetetään noudettavaksi Pieni miinus on lähetyskulujen hinta suhteessa osan hintaan, mutta se asia ei riippune yksin Mielestä. Olisipa muidenkin yritysten kanssa asioiminen tällaista, niin elämä olisi tosi helppoa. Minua palveli Julia Kunnas”

”En ole koskaan saanut näin nopeasti yhteyttä asiakaspalveluun, enkä näin osaavaa, ystävällistä ja oma-aloitteisesti parempaa apua tarjoavaa palvelua. Kiitos! ”

”Homma hoitui sujuvasti.”

"Näyttää siltä, että kun ostaa laatua saa ohessa myöskin hyvää asiakaspalvelua. Astianpesukoneen poistopumpusta alkoi kuulua epämääräistä rapinaa; sinne eksynyt jotakin vierasta tai siipi irronnut? Manuaali tietenkin kateissa. Purin konetta sen mitä maalaisjärjellä pystyin mutta vikakohteeseen en päässyt käsiksi. Soitto Mielen asiakaspalveluun huoltoa tilatakseni. Yllättäin huollon tilaamisen sijaan ystävällinen naishenkilö rupesikin ohjeistamaan minua tarkistamaan joitakin kohtia koneesta jonka johdosta sain poistettua poistopumpusta sinne jotenkin (!?) joutuneen oliivinsiemenen josta vika johtui. KIITOS! Pitäkää hyvää huolta myöskin näistä arvokkaista työntekijöistänne!" 

"Kyse oli sinänsä ikävästä asiasta (uudehkon kylmälaitteen rikkoutuminen) mutta palvelu oli hyvää. Erityisesti haluan kiittää puhelinpalvelun ensikontaktia (naishenkilö virolaisaksentilla?). Hän oli aidon ystävällinen - mikä on poikkeuksellista nykyisin - ja myös muut henkilöt jatkossa (Miia Martin). Asioiden nopea hoito ansaitsee myös erityiskiitoksen." 

”USKOMATTOMAN NOPEA PALVELU. VASTAUS NETISSÄ HETI SEURAAVANA PÄIVÄNÄ JA TARKKA OHJE, MITEN SELVITTÄÄ ONGELMA ITSE.”

 ”Tämä on ensimmäinen kerta, kun valitsen pyykinpesukoneen merkiksi Mielen. Se maksoi n. 1200 euroa (Expert Itäkeskus). Eli melko kallis hinta, mutta se on todella hintansa "väärti". Uskon saaneeni maksamalleni hinnalle täyden vastineen. Olen TODELLA tyytyväinen valitsemaani/ostamaani Mielen pyykinpesukoneeseen (Miele W 668 F). Olen pessyt sillä jo pyykkiä ja se on toiminut täydellisesti”.

 ”Äärettömän tyytyväinen Mielen pesutorniin ja asiakaspalveluun!”

 ”Minua palveli Julia Kunnas. Hän hoiti asian erinomaisesti! Kiitos!” 

”Erittäin hyvä asiakaspalvelu! Suosittelen lämpimästi ja jatkossa ostan tuotteitanne :) ”

”Mielen pitäisi olla muka ympäristömyötäisessä ajattelussa pitämällä varaosien hinnat kohtuullisina. Mielen tuotteet ovat kestävän kehityksen kannalta esimerkillisiä! ”

”OLEN ERITTÄIN TYYTYVÄINEN PALVELUUN MINKÄ SAIN 14.01--.2015 PUHELIMITSE KAUNIS KIITOS ”

Olisi hienoa että teidän cat&dog mallin imuria olisi helpommin saatavilla kaupoista. Tällä hetkellä tuntuu olevan harhaluulo monella kauppiaalla et kyseisien tuotteen valmistus on kokonaan loppu. Sen takia olin itsekkin sortua markkinoilla olevaan vastaavanlaiseen imuriin mut onneks olin sitkeä ja jaksoin selvittää teidän asiakaspalvelun kautta asian oikean laidan ja tulen saamaan kyseisen tuotteen itselleni josta olen erittäin tyytyväinen.

”Olen ollut toisen kerran vuoden aikana yhteydessä Mielen tekniseen tukeen liittyen 13 vuotta vanhan kuivausrummun toimintahäiriöihin. Molemmilla kerroilla olen saanut taitavat neuvot, mitä voin itse tehdä ongelmien poistamiseksi. Ensimmäisellä kerralla minua neuvottiin, miten avaan ja tyhjennän poistopumpun nukkasäiliön ja toisella kerralla, kun kuivausrummun ohjelma pysähtyi kesken käytön, sain hyvän ohjeen puhdistaa luukun kytkimen. Haluan kiittää asiakaspalveluanne ammattitaitoisista neuvoista. Arvostan sitä, että asiakaspalvelunne ei ole ensimmäisenä lähettämässä laitetta huoltoon tai neuvomassa hankkimaan uutta, vaan palvelunhaluisesti neuvoo ensin tarkastamaan, voisiko vika olla korjattavissa kotikonstein, Molemmilla kerroilla korjaus oli varsin helppoa tehdä itse, eikä painavaa laitetta tarvinut lähteä kuljettamaan huoltoon. 7-henkisen taloutemme kaikki pesukoneet ja kuivausrumpu sekä mikroaaltouuni ovat Mielen valmistamia ja olemme olleet todella positiivisesti yllättyneitä niiden kestävyyteen.”

”Marika Kolhinen toimi tilanteessa hienosti, kuunteli rauhassa mitkä ovat oireet ja teki tarkentavia kysymyksiä. Ongelma myös ratkesi samalla puhelinsoitolla. Voi kun muillakin yrityksillä olisi yhtä asiantuntevaa palvelua. Kiitos”.

”Hei, Ostin Miele parketti-imurin (S800 mallistoa) noin kaksi vuotta sitten. Imuri on käytetty syksyllä 2014 kertaalleen huollossa, kun johto ei enää kelautunut sisään. Nyt suulakevarresta on ylempi "jatke" jumissa, eikä se enää liiku. Täytyy sanoa, että olen ollut erittäin pettynyt Mielen laatuun. Meillä oli sitä ennen yli 10 vuotta vanha Volta imuri, joka edelleen toimii ja on vieläkin käytössä ns. autotalli-imurina. Olen myös todennut, että Mielen pölypussit täyttyvät kovin nopeasti ja ovat suhteellisen kalliita... harmittaa, kun kuvittelin ostavani tosi laadukkaan imurin, mutta se onkin osoittautunut painavaksi ja kankeaksi sekä tavallisessa kotikäytössä siitä on nopeasti osia hajonnut. Tällainen palaute rakentavassa hengessä! ”

”Suuret kiitokset asiantuntevasta opastuksesta pesukoneen käyttäjän häiriötilanteessa. Asiakaspalvelunne osasi auttaa jopa näin toivotonta pyykinpesijää kuin allekirjoittanut. Vielä iso kiitos ja kimppu virtuaali ruusuja 30.12.2014 asiakaspalvelun henkilökunnalle. T: Petri ”

”Miele on sittenkin se oikea ostopäätös, vaikka hetken epäilin.”

”Hyvää palvelua! Kiitokset”

”Uskomattoman, epätodellisen hyvää ja asiakaslähtöistä palvelua. Kiitos”

”Poikkeuksellinen kokemus asiakaspalvelusta; Ei jonotusta. Asiakaspalvelijaa kiinnosti meidän ongelman kuntoon tuleminen :). Sain mahdollisesta tulevasta osan tarpeesta mailiin hinnan ja toimitusajan. Käyttöohjekin tuli sähköpostiin. Oletin että paikalle tarvitaan huoltomies mutta omin pikku kätösin selvisin puhelimessa saamallani opastuksella. Kiitos!”

”Pyysin viime kesänä wanhan kuivausrummun käyttöohjetta sähköpostitse, koska sitä ei löytynyt verkkopalveluna itse ladattavaksi. Sieltähän se tuli skannattuna :) Kiitos.”

”Kiitos ! Jääkaapin ovenkahva oli oikea ja on jo kovassa käytössä.Hyvää kesän jatkoa !”

”Olen ollut moneen asiakaspalveluun yhteydessä, mutta mistään en ole saanut yhtä hyvää palvelua kuin Teiltä. Arvostan Saksalaista täsmällisyyttä ja järjestelmällisyyttä”.

”Eetu Louto puhui hyvää suomea ja oli kärsivällinen mummun kanssa, kiitos.”

”Jaakko Kinnarille Kiitoksia Ystävällisestä ja asian tuntevasta palvelusta”

”Poikkeuksellisen hyvä palvelu. Kiitos! ”

”Erityiskiitokset Katri Halttuselle täältä siuntiosta! Siinä on Ihminen oikealla paikalla! Kiitos! ”

”Kiitoksia Miele! Jääkaappi/pakastimeni oli lomalta tullessani hajonnut ja hälytys ääni piippasi. Soitin merkkihuoltoon ja sain asiantuntevaa apua. Vikaa ei pystynyt korjaamaan, mutta Miele tuli vastaan tarjouksellaan uuden jääkaappipakastimen saamiseksi. Kiitos Miele ! ”

”Miele on sittenkin se oikea ostopäätös, vaikka hetken epäilin. ”

”Hyvää palvelua! Kiitokset ”

”Uskomattoman, epätodellisen hyvää ja asiakaslähtöistä palvelua. Kiitos” 

”Kun saatte perusprosessit kuntoon ja tiedon kulkemaan teknikkojen, asiakkaan ja asiakasneuvojienne välillä, olette ottaneet isoja askelia. Asiakaspalvelun asenne ja proaktiivisuus ovat jo kohdillaan :). Tuotteet ja brändi ovat hienoja, ja kun saatte loput palvelusta toimimaan, ei kukaan (fiksu ja sopivasti toimeentuleva) enää halua ostaa muita kodinkoneita kuin mielejä ;)”

”Hei, ostimme Miele W736 pesukoneen vuonna 1989, siihen tuli vika (ei ota vettä) marraskuussa 2015. Diagnosoin (itse) että vika on magneettiventtiilissä joka on siinä tulovesihanan alla. Olisiko kannattanut vaihtaa ko. varaosa (240 euroa), tai ei ostimme uuden LG pesukoneen. t. ei niin Mielen häiriintynyt PS. pölyimuri vuodelta 1989 toimii edelleen :)”

”Vaikka soitinkin "ruuhka-aikaan" niin vastattiin heti :) asia tuli kuntoon ja oli mukava rupatella mukavan asiakaspalvelijan kans. Ps. On kyllä ollut mukava pestä pyykkiä kun on noin viimeisen päälle systeemit, nyt harmittaa kun pyykkikori on tyhjä, ennen oli toisinpäin.”

”Aina teille soittaessa tai sähköpostia laittaessa asiat onnistuvat mielettömän hyvin. Kiitos oikein mahtavasta asiakaspalvelusta!”

”Asiakasneuvojanne (eniten asioinnut Miia Martinin kanssa) ovat erittäin ystävällisiä ja päteviä. Samoin huoltomiehet toimineet kiitettävästi.”

”Kiitos jälleen hyvästä asiakaspalvelusta. Uskollisena Miele asiakkaana arvostaa sitä että asiat hoidetaan hienosti. Kiitos”

”On kyllä niin ammattitaitoista teillä palvelu. Soittelin minun ikivanhasta mielepesukoneesta kun vähän tippuu vesi hanasta ja soitin muutenkin jos huoltoa olisi tarpeen kun ei mitään olla huollettu. Olin huolissaan rahasta tietty eli mitä maksaa. Teillä annettiin niin reippaasti ammattitaitoisesti suuntaa antavaa hintaa. Pidän myös tärkeänä että lasku tulee teidän kautta, se tuo turvallisuuden tunnetta ja menee varmasti oikein. Odotan huoltoa ja saan tämän parin päivän päästä, olen tyytyväinen. Myöskin teiltä on laitettu huoltoa tekevälle ilmoitus ettei saa tehdä tai vaihtaa osia kun vasta minulle ilmoittanut hinnan. Olette tarkkoja ja tuli heti hyvä luotettava mieli. Terveisin Kirsi”

”Kiitos hyvästä ja asiallisesta asiakaspalvelusta ongelman ratkaisussa. Pyytäisin paperiesitteen Mielen edestä täytettävästä pyykinpesukoneesta jos lähiaikoina tulee vaikka tarve ostaa uusi. Nykyinen - vm. 97 pelaa hyvin kuitenkin kun sain vinkkiä tukos asiasta.”

”KIITOS siitä kuinka hoidatte asiakkaitanne. Ensimmäinen henkilö joka vastasi puhelimeen, osasi hoitaa varaosatilauksen. Ei jonotusmusiikkeja, ei paina sitä ja paina tätä jos tarvitset sitä hömppää, ei nauhoitamme puhelun ilmoitusta, eikä sitä, että enpä osaa auttaa vaan yhdistän eteenpäin. Olen varmaan ennekin lähettänyt hyvää palautetta samasta asiasta mutta palvelunne on niin huippu, että ansaitsette kehuja. En tiedä mitään muuta yhtä hyvää puhelinpalvelua... Pitäkää asiakaspalvelu tulevaisuudessakin yhtä yksinkertaisena ja toimivana niin voitte olla varmoja, että meidän taloudessa ei käytetä muita kuin Mielen koneita. Olen aina kehunut myös kaikille tutuilleni kuinka hyvin toimitte. Älkää vaan päästäkö ketään markkinointi-hyper-insinööriä kehittämään asiakaspalveluanne. Teillä on suomen ainoa puhelinåalvelu johon soittamalla saa itselleen hyvän MIELEN. Kiitos miljoonasti. Sami Sanerma  Ps. Voisitte markkinoida muille yrityksille asiakaspalvelumallianne...”