Mihin tarvitset tukea

App

App

Kodinkoneesi ei ole päivityksen jälkeen ollut yhteydessä Miele-sovellukseen

Kodinkone ei ole Miele-sovelluksen päivityksen jälkeen enää yhdistettynä Miele-sovellukseen.

Suojausavain ei kelpaa tai se on vanhentunut.

Miele-kodinkoneesi ja Miele-palvelimen välinen turvallinen yhteys on katkennut tai ei kelpaa.

Muodosta uusi yhteys. Toimi seuraavasti:

  1. Kirjaudu manuaalisesti ulos Miele-sovelluksesta valitsemalla Profiili > Profiiliasetukset > Kirjaudu ulos….

  2. Kirjaudu uudelleen sisään kohdasta Kirjaudu sisään/Rekisteröidy > Kirjaudu sisään.

Suojausavain uudistetaan uudelleenkirjautumisen yhteydessä ja Miele-kodinkoneesi näkyy taas Miele-sovelluksessa.

Käyttöohje

Käyttöohje

Tästä löydät Miele-laitteidesi käyttöohjeet.
Lue lisää
Varaa teknikko

Varaa teknikko

Otamme korjauspyyntöjä vastaan verkossa ja puhelimitse
Varaa huoltokäynti
Yhteydenottolomake

Yhteydenottolomake

Esitä pyyntösi yhteydenottolomakkeella. Miele-huolto ottaa sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Yhteydenottolomake