Mihin tarvitset tukea

App

App

Virhekoodi 3.7.17 (.200) Miele-kodinkoneen lisääminen epäonnistui

Kun yrität lisätä Miele-kodinkonetta Miele-sovellukseen, näkyviin tulee Virhekoodi 3.7.17 (.200).

WiFi-verkon signaali ei ole riittävän voimakas kodinkoneen sijoituspaikassa.

Varmista, että WiFi-verkon signaalinvoimakkuus on riittävä kodinkoneen sijoituspaikassa.

Reitittimen tai oletusyhdyskäytävän portit ovat suljettuina.

Huomioi verkotettavien kodinkoneiden järjestelmävaatimukset ja varmista, että portit 80, 443, 53 ja 5353 ovat auki.

Järjestelmävaatimukset löydät Miele-kotisivun huoltoavustajasta kohdasta Miele@home > Miele App > WLAN-verkon järjestelmävaatimukset.

Verkossa käytetään vaihtoehtoista DNS-palvelinta, kuten CloudFlare (1.1.1.1; 1.1.1.2).

Käytä internetyhteydentarjoajan DNS-palvelinta ja syötä se reitittimeen.

Kun Miele-kodinkone on onnistuneesti lisätty Miele-sovellukseen, voit taas vaihtaa reitittimen IP-osoitteeksi vaihtoehtoisen DNS-palvelimen.
Muuta Miele-kodinkoneen DNS-palvelinta Miele-sovelluksessa manuaalisesti palveluntarjoajaan: Napauta Miele-kodinkonetta laitenäkymässä > napauta > Verkko napauta > Manuaalinen verkkokonfiguraatio ota käyttöön > Verkkoasetukset.

Mobiililaitteessa käytetään DNS-mainostenestotyökaluja ja yksityisyyssovelluksia samanaikaisesti Miele-sovelluksen kanssa. Nämä sovellukset estävät Miele-sovelluksen asianmukaisen käytön.

Ennen kuin alat liittää uutta Miele-kodinkonetta Miele-sovellukseen, ota kaikki mainostenestotyökalut ja yksityisyyssovellukset tilapäisesti pois käytöstä.

Miele-kodinkone on jo aiemmin ollut liitettynä Miele-sovellukseen. Kodinkoneen poistaminen sovelluksesta ei ole täysin onnistunut. Kun sama kodinkone lisätään uudelleen, sovellus antaa virhekoodin 3.7.17(.200).

Ota yhteys Miele-huoltoon.

Verkossa on palomuuri.

Muuta palomuurin asetuksia siten, että Miele-kodinkoneet saavat kommunikoida.

Käytössä on WLAN-verkon lapsilukitus tai aikarajoitus.

Muuta WLAN-verkon asetuksia siten, että Miele-kodinkoneet saavat kommunikoida rajoituksetta.

Käytössä on MESH-verkkoinfrastruktuuri.

Ongelmia voi aiheutua, jos reititin ja vahvistin ovat eri valmistajan.
Muokkaa MESH-verkon asetuksia valmistajan ohjeiden mukaisesti.

“Jälkikäteen lisätyillä uusilla käyttäjillä” ei ole pääsyä internetiin.

Muokkaa reitittimen asetuksia niin, että “jälkikäteen lisätyillä uusilla käyttäjillä” on pääsy internetiin.

Kyseessä on jokin tekninen ongelma.

Jos virhe ei korjaantunut, ota meihin yhteyttä tai varaa huolto verkossa.

Käyttöohje

Käyttöohje

Tästä löydät Miele-laitteidesi käyttöohjeet.
Lue lisää
Varaa teknikko

Varaa teknikko

Otamme korjauspyyntöjä vastaan verkossa ja puhelimitse
Varaa huoltokäynti
Yhteydenottolomake

Yhteydenottolomake

Esitä pyyntösi yhteydenottolomakkeella. Miele-huolto ottaa sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Yhteydenottolomake