Yhteysongelma.
Tarkista internetyhteys.
Miele-sovellus:
Tarkista yhteys ja muodosta se tarvittaessa uudelleen esim. seuraamalla laitteen tilaa Miele-sovelluksessa.
Saat yhteyden tilan näkyviin seuraavasti:
Avaa Miele-sovellus.
Valitse Laitteet-kohdasta haluamasi kodinkone.
Jos yhteyttä ei ole, näet sen nyt.
WLAN-yhteyden voimakkuus:
Varmista, että WLAN-signaalin voimakkuus on riittävä, esim. Miele-sovelluksen FoodView-toiminnon avulla.
Käynnistä kypsennettävän tunnistus uudelleen avaamalla ja sulkemalla uunin luukku.
Jos tunnistus ei edelleenkään onnistu, tarkista, onko uuniisi saatavilla ohjelmisto- tai moduulipäivityksiä:
Siirry valikon kohtaan Asetukset.
Asenna saatavilla olevat päivitykset.
Tarkista Miele-sovelluksesta, onko saatavilla moduulipäivityksiä.
Asenna saatavilla olevat moduulipäivitykset.
Varmista, että ELP ID:tä käytettäessä versio on vähintään 05165 V5432 ja XKM ID:tä käytettäessä versio on vähintään 36097. Nämä versiot ja sitä uudemmat tukevat Smart Food ID:tä.