Nauti asiantuntevan henkilökunnan tarjoamasta avusta mukavasti omalla kotisohvallasi.

Miele Live Experience

Jos et pääse käymään Miele Experience Centerissä, muista, että se on vain napsautuksen päässä. Miele Experience Centerin asiantunteva henkilökunta auttaa sinua oikean Miele-kodinkoneen valinnassa videopuhelun välityksellä.

Palvelemme maanantaista perjantaihin klo 9:00–17:00.

Kuinka se toimii?

Etsi “Soita Miele-asiantuntijalle” -painike

Widgetti tulee näkyviin kotisivuillemme noin 20 sekunnin selaamisen jälkeen. Jos sitä ei näy, kokeile päivittää sivu tai tyhjentää välimuisti. Vaihtoehtoisesti voit kokeilla yksityistä selausta tai selausta incognito-tilassa.

Tarvitset vain tietokoneesi tai mobiililaitteesi mikrofonin

Me emme näe sinua. Mutta sinä näet meidät. Muista sallia mikrofonin käyttö ja varmista, ettei se ole mykistettynä, niin kuulemme sinua. Sinut yhdistetään live-videopuheluun.

Joku ystävällisistä asiantuntijoistamme opastaa sinua henkilökohtaisesti ja esittelee tuotteitamme.
Odotamme soittoasi maanantaista perjantaihin klo 9:00–17:00.

 

 

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Mihin se on tarkoitettu?

Olitpa sitten valitsemassa keittiölaitetta, pyykinpesukonetta tai pölynimuria, Miele Experience Centerin asiantuntijamme esittelevät sinulle valikoimaamme videopuhelun välityksellä ja auttavat sinua valitsemaan itsellesi parhaiten sopivan vaihtoehdon.

Näkeekö puheluuni vastaava henkilö minut?

Ei, me emme näe sinua. Mutta sinä näet Miele Experience Centerin asiantuntijamme. Muista sallia mikrofonin käyttö ja varmista, ettei se ole mykistettynä, niin kuulemme sinua.

Pitääkö minun kertoa, kuka olen?

Ei, voit soittaa meille täysin nimettömänä. Miele Experience Centerin asiantuntijamme saattaa kuitenkin kysyä nimeäsi ja/tai yhteystietojasi lähettääkseen sinulle materiaalia tai palatakseen asiaan myöhemmin, mutta sinun ei tarvitse antaa pyydettyjä tietoja, ellet halua.
Jos puhelu katkeaa teknisistä syistä, soita meille uudelleen, sillä me emme pysty soittamaan sinulle takaisin.

Miksi widgetti ei näy?

Yleensä se tulee näkyviin näyttösi alareunaan noin 20 sekunnin kuluttua. Jos näin ei käy, kokeile päivittää sivu tai tyhjentää välimuisti. Vaihtoehtoisesti voit kokeilla yksityistä selausta tai selausta incognito-tilassa.

Miksi en saa muodostettua yhteyttä?

Jos näkyviin tulee, että asiantuntijamme ei ole käytettävissä, hän voi parhaillaan puhua toista puhelua tai ehkä yrität soittaa palveluajan ulkopuolella.
Huomaa, että toiminto ei välttämättä toimi kaikissa selaimissa. Kokeile Chromea tai Firefoxia. Jos sekään ei auta, koita soittaa videopuhelu älypuhelimellasi tai tabletillasi.

 

Tietosuojakäytäntö