Mihin tarvitset tukea

App

App

Näytössä näkyy noC

Pesukoneen tai kuivausrummun Ajan näyttöön syttyy noC, kun valitset ohjelman MobileStart. Lyhenne noC tulee sanoista “no Connection” (ei yhteyttä).

Kone ei ole kirjattuna Miele@home-järjestelmään.

Verkota Miele-kodinkoneesi. Katso lisätietoja kodinkoneesi käyttöohjeen kappaleesta Ensimmäinen käyttökerta – Miele@home.

Yhteys Miele@homeen on luotu, mutta Miele-kodinkone ei vastaanota WiFi-signaalia.

Varmista reitittimestä, että WiFi-verkko on toiminnassa.

Käynnistä tarvittaessa reititin ja mahdollinen Repeater tai WiFi-verkon vahvistin uudelleen.

Varmista, että signaali on riittävän voimakas pesukoneen/kuivausrummun sijoituspaikassa. Jos signaali ei ole riittävän voimakas, asenna verkkoon Repeater tai WiFi-verkon vahvistin.

Jos mistään edellä mainitusta ei ollut apua, nollaa Miele-kodinkoneesi WiFi-asetukset palauttamalla tehdasasetukset.

  • Katso lisätietoja WiFi-asetusten nollaamisesta kodinkoneesi käyttöohjeen kappaleesta Ohjelmoitavat toiminnot – WLAN-toiminnon kytkeminen pois päältä.

  • Kytke Miele-kodinkoneen virta pois päältä ja takaisin päälle.

  • Verkota Miele-kodinkoneesi uudelleen. Katso lisätietoja kodinkoneesi käyttöohjeen kappaleesta Ensimmäinen käyttökerta – Miele@home.

Kun yhteydenmuodostus onnistuu, ajan näyttöön syttyy Con.

Käyttöohje

Käyttöohje

Tästä löydät Miele-laitteidesi käyttöohjeet.
Lue lisää
Varaa teknikko

Varaa teknikko

Otamme korjauspyyntöjä vastaan verkossa ja puhelimitse
Varaa huoltokäynti
Yhteydenottolomake

Yhteydenottolomake

Esitä pyyntösi yhteydenottolomakkeella. Miele-huolto ottaa sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Yhteydenottolomake